Czas na kilka szczegółów przedstartowych. Miejsce do parkowania, miejsce na namioty, biuro Maratonu… zaplecze. Po kolei zatem.

Biuro maratonu i godziny otwarcia.

Zgodnie z zapowiedziami, czekamy na Was od piątku, 10 czerwca, od godz. 16.30. Biuro maratonu będzie czynne w Szkole, wejście od strony boiska (na planie powyżej boisko zaznaczono na seledynowo). Będziecie mogli odebrać pakiet startowy (ale niepełny, bo rano w sobotę dostaniecie jeszcze drożdżówkę i banana na drogę), podpisać oświadczenie itd. GPS-y będą wydawane w sobotę, na 30 min przed startem danej grupy startowej, prosimy więc o wcześniejsze stawiennictwo. 

Parkowanie aut

Na planie powyżej, kolorem czerwonym zaznaczono miejsca do parkowania aut. Z naszej strony będą wyznaczone osoby, które pokierują ruchem i ustawianiem aut, by maksymalnie wykorzystać miejsca parkingowe. Prosimy o respektowanie ich poleceń w tym zakresie. Przy samej szkole, od strony ul. Dworzyskowej (naprzeciwko długiego, czerwonego prostokąta jest pętla autobusowa – PROSIMY BEZWZGLĘDNIE O NIE PARKOWANIE TAM SAMOCHODÓW! Teren ten zostanie przez nas ogrodzony taśmą (przejściowo), jednak prosimy o nie stawanie autem (nawet na chwilę). 

Jeśli będziecie chcieli zostawić ważne rzeczy w depozycie – prosimy o zgłaszanie tego w Biurze Maratonu. 

Baza namiotowa i zaplecze

Na terenie szkolnego boiska (tego zaznaczonego na planie) można będzie rozbić namiot, jeśli ktoś zamierza spać w bazie. Namioty będzie można pozostawić na czas maratonu, jednak organizator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w nich cenne rzeczy. Na terenie szkoły dostępne są toalety oraz prysznice, a także wydzielone miejsce z czajnikami, gdzie będzie można skorzystać z gorącej wody. 

Impreza integracyjna

W piątek, od godz. 19.00 planujemy spotkanie integracyjne. Będzie kiełbaska z grilla, piwo kraftowe od naszego sponsora, Browaru GZUB (polecamy!). 

4 Replies to “Komunikat techniczny nr 5 (2022)”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *